یک هزار و ۸۱۴ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در امیدیه تایید نهایی شدند 

اهواز - ایرنا - رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه گفت: از مجموع ۶ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن، یک هزار و ۸۱۴ نفر پالایش و تایید نهایی شده‌اند.

حسین قنبری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ظرفیت در نظر گرفته شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر امیدیه چهار هزار و ۴۴۳ واحد است که باید در مدت چهار سال ساخته شود.

وی افزود: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر دیگر نیز در مرحله بررسی استعلام نهایی هستند که در صورت تایید، کار تخصیص زمین برای ساخت واحدهای آن‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

قنبری تصریح کرد: تاکنون ۱۱۵ نفر سهم آورده ۴۰۰ میلیون ریالی خود را پرداخت کرده و واحدهای آنها به زودی ساخته می‌شود.

۲۸۰ نفر در امیدیه متقاضی تسهیلات طرح جوانی جمعیت هستند

رئیس اداره راه و شهرسازی امیدیه در ادامه بیان کرد: در امیدیه ۲۸۰ نفر متقاضی تسهیلات طرح جوانی جمعیت هستند که هنوز تایید نهایی نشده‌اند..

وی نبود زمین مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی در شهرستان را از مهمترین مشکلات این طرح عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ۴.۵ هکتار از اراضی شهرستان تغییر کاربری شده و کار ساخت ۲۷۶ واحد در دست اجرا است.

الحاق ۲۸ هکتار به محدوده شهر امیدیه

قنبری با اشاره به طرح الحاق ۲۸ هکتار به محدوده شهر امیدیه اضافه کرد: برای اجرای این طرح منتظر تائیدیه تهران هستیم تا مشکل مردم امیدیه برطرف شود.

رییس اداره راه و شهرسازی امیدیه در ادامه به پروژه "مسکن مهر" اشاره کرد و گفت: شهر امیدیه پنج هزار و ۸۵۰ واحد پروژه مسکن مهر دارد که ۸۵ درصد از آنها تکمیل و تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: پروژه مسکن مهر با مشکلات زیرساختی بسیاری از جمله آب، برق و گاز مواجه بود که با مساعدت و تلاش‌های بی وقفه فرماندار شهرستان برطرف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha