۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85266867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان ری کشف شد

شهرری - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از کشف هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیر مجاز در یک منزل روستای محدوده قلعه نو به ارزش چهار میلیاردریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ سیدرضا عمادالدین روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر استخراج رمز ارز در یک منزل در روستایی از توابع بخش قلعه نو شهرستان ری، بررسی موضوع را تیمی از ماموران کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی برعهده گرفتند.

وی به انجام استعلام های لازم از اداره برق منطقه اشاره کرد و ادامه داد: نتیجه بررسی های اولیه پلیسی نشان از این داشت که فردی اخیرا با استقرار غیرمجاز ماینر ها در یک سوله به استخراج ارزهای دیجیتال می پردازد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نتیجه بررسی ها به مرجع قضائی منعکس و دستور بازدید از محل دریافت شد و تیمی از ماموران کلانتری قلعه نو به نشانی اعلامی اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در بررسی های بیشتر از این مکان تعداد هشت دستگاه ماینر در حال استخراج ارزهای دیجیتالی به همراه کارت گرافیکی کشف و کارشناسان ارزش ریالی این اموال را حدود چهار میلیارد ریال برآورد کرده اند که در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ عمادالدین یادآور شد: پرونده ای در این خصوص تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری هم اکنون دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است که در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha