راهپیمایی امدادگران هلال احمر یزد در حمایت از غزه + فیلم

یزد- ایرنا- تجمع و راهپیمایی بزرگ "مرهم برای غزه" با حضور خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان یزد شامل جوانان، داوطلبان، امدادگران و کادر درمان و سلامت ، جامعه پزشکان و پرستاران و نوجوانان، روز یکشنبه در این شهر برگزار شد.

محسن حرازی زاده، مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد، در حاشیه برگزاری این راهپیمایی و در گفت و با ایرنا گفت: کارکنان مراکز درمانی، رانندگان و همچنین وسایل نقلیه امدادی، امدادگران هلال‌احمر و صلیب سرخ و اماکنی که از نشان هلال‌احمر و صلیب سرخ استفاده می کنند نباید به عنوان اهداف نظامی مورد حمله قرار گیرند.

وی ادامه داد: در راستای همدردی با مردم مظلوم ؛ بی پناه و بی دفاع فلسطین و محکومیت حمله وحشیانه به امدادگران و غیر نظامیان در غزه ؛ داوطلبان ،جوانان و امدادگران و کادر درمان هلال احمر گرد هم آمدند تا با این مردم مظلوم در غزه همدردی کنند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: امیدواریم جامعه جهانی پیگیر این موضوع باشد که امدادگران با هدف انسان دوستانه و صلح در صحنه ها حضور دارند و بیمارستان و مراکز درمانی یکی از خطوط قرمز در جنگ ها بوده اما توسط رژیم صهیونیستی حتی بیمارستان هم هدف قرار گرفت که باعث شهادت مردم بی دفاع و امدادگران و کادر درمان شد .

این راهپیمایی از میدان حسابی یزد به سمت بلوار فلسطین و ساختمان ستادی جمعیت هلال احمراستان برگزار و بیانیه امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در حمایت از مردم فلسطین قرائت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha