۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85267086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هافبک فرانسوی سپاهان: برای دیدار با «آلمالیق» ازبکستان کاملاً آماده‌ایم

تاشکند- ایرنا - بازیکن فرانسوی تیم فوتبال سپاهان گفت: کادر فنی ما، تیم «آلمالیق» ازبکستان را بخوبی آنالیز و نقاط ضعف و قوت آن را بررسی کرده‌اند و بازیکنان ما برای مصاف با این تیم در آمادگی کامل بسر می‌برند.

«برایان دابو» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به تاشکند افزود: نتیجه این دیدار برای ما خیلی مهم است، چون در بازی قبلی با نیروی هوایی عراق نتوانستیم امتیاز مد نظر را کسب کنیم.
وی تصریح کرد: ما با یک ذهنیت خیلی قوی آماده بازی با «آلمالیق» ازبکستان هستیم و امیدوارم برنده از زمین مسابقه بیرون بیاییم.
هافبک فرانسوی سپاهان با بیان اینکه از حضور در سپاهان احساس خیلی خوبی دارم، اظهار داشت: ما همه در سپاهان مثل یک خانواده هستیم، تمام حس خوبی را که در یک خانواده وجود دارد، در این باشگاه نیز برقرار است.
هافبک فرانسوی سپاهان: برای دیدار با «آلمالیق» ازبکستان کاملاً آماده‌ایم

دروازه‌بان تیم سپاهان نیز در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا تاکید کرد: شرایط خیلی خوب است و بازیکنان ما کاملاً آماده هستند تا بتوانند یک بازی خیلی خوب را در مقابل «آلمالیق» ازبکستان به نمایش بگذارند و با دست پُر از به خانه برگردند.
پیام نیازمند ادامه داد: شرایط تیم سپاهان خوب است و جایگزین‌های خوبی به جای مصدومان تیم خود در اختیار داریم و از هواداران نیز می‌خواهیم تا ما را دعا کنند و مانند گذشته حامی سپاهان باشند چون روزهای حساس و سختی پیشِ روی ماست.

هافبک فرانسوی سپاهان: برای دیدار با «آلمالیق» ازبکستان کاملاً آماده‌ایم

هافبک دیگر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بازی پیش‌رویِ این تیم با حریف ازبکستانی گفت:«آلمالیق» در خانه بازی می‌کند و با توجه به نتایج قبلی‌اش برای بُرد به میدان می‌آید اما من امیدوارم که با صحبت‌های انجام شده کادر فنی و تلاش بچه‌ها، بازی فردا را با بُرد پشت سر بگذاریم.
محمد قربانی خاطرنشان کرد: تیم‌های ازبک معمولا تیم های خوبی هستند و بازیکنان دونده‌ای دارند اما ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برنده از زمین بازی بیرون بیاییم.
هافبک فرانسوی سپاهان: برای دیدار با «آلمالیق» ازبکستان کاملاً آماده‌ایم
به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۷:۳۰ فردا دوشنبه، یک آبان در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

سپاهان در هفته اول این رقابت‌ها برابر نیروی هوایی عراق یک بر یک به تساوی رسید و بازی هفته دوم آن با الاتحاد عربستان با تصمیم ناظر بازی لغو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha