۸ هزار تخت بیمارستانی آماده در انتظار نیروی انسانی است

تهران - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی گفت: هشت هزار تخت بیمارستانی «آماده به خدمت» در انتظار نیروی انسانی و به بهره‌برداری رسیدن است و با اضافه شدن این تعداد تخت بیمارستانی، انقلابی در تخت‌های بیمارستانی اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، سعید کریمی روز یکشنبه در همایش مشترک معاونان توسعه مدیریت و منابع و درمان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در محل بیمارستان قلب شهید رجایی اظهار داشت: بیشترین هماهنگی بین مدیران و کارشناسان وزارتی و استانی در این دوره اتفاق افتاده و همین هماهنگی‌ها عامل موفقیت‌های چشمگیر بوده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر بیشترین موارد افتتاح طرح‌ها و ارائه خدمات را در وزارت بهداشت شاهد بوده‌ایم و این خدمات باید ادامه داشته باشد تا مردم در حوزه سلامت هیچ مشکلی نداشته باشند.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی، برنامه‌های مهم از جمله پرداخت منظم کارانه، مطالبات پرسنلی و اصلاح نرم افزار مدیریت بیمارستانی(HIS) برای هماهنگی با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع را در اولویت خود قرار دهند.

کریمی از هماهنگی و همکاری نزدیک معاونت‌های توسعه و درمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی به منظور ارائه خدمات درمانی شایسته و مطلوب به مردم، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید:

٤٨ هزار تخت بیمارستانی به مراکز درمانی افزوده می‌شود

معاون درمان وزیر بهداشت پیشتر گفته است: ۱۰۶ بیمارستان در دولت مردمی راه‌اندازی و ۱۵ هزار و ۳۹۹ تخت اضافه شده است. در دولت سیزدهم تخت‌های «ای سی یو» اطفال از ۵۰۰ تخت ۲ برابر شده و به هزار و ۵۰ تخت افزایش یافته و سه هزار تخت ویژه نیز برای بیماران خاص به بهره‌برداری رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha