عبدی: پرسپولیس هیچ حریفی را دست کم نگیرد/ برزیل و انگلیس حریفان اصلی ما در جام‌جهانی هستند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به رشد و توسعه فوتبال در کشورهای اطراف، دیگر هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت چرا که می‌تواند مشکلاتی را برای ما ایجاد کند.

حسین عبدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شرایط پرسپولیس قبل از دیدار امروز با استقلال تاجیکستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه اعزام به جام‌جهانی همراه با تیم نوجوانان هستم تمرکز و برنامه‌هایم در این مدت معطوف به حضورمان در این دوره از مسابقات است و کمتر به مسائل دیگر فوتبال ورود کردم اما با همه این شرایط بازی‌های پرسپولیس را دنبال کرده و تا حدودی در جریان اتفاقات هستم.

او ادامه داد: نکته مهم اینکه، استقلال تاجیسکتان تیمی است که هر سال بهتر شده و عملکرد بهتری را نسبت به دوره‌های قبلی داشته؛ این موضوع تنها معطوف به آنها نبوده چراکه همه تیم‌های اطراف ما و آسیانه میانه چنین روندی دارند. آنها با سرمایه‌گذاری و توسعه فوتبال در کشورهای خودشان راه رشد را در پیش گرفته و هر سال شاهد رونق و توسعه فوتبال در تیم‌های باشگاهی و البته ملی آنها هستیم.

عبدی: پرسپولیس هیچ حریفی را دست کم نگیرد/ برزیل و انگلیس حریفان اصلی ما در جام‌جهانی هستند

وی تصریح کرد: عربستان نیز در این مدت تغییرات بسیاری در فوتبال خود داشته و فوتبال باشگاهی این کشور با به خدمت گرفتن بسیاری از ستارگان دنیای فوتبال، به کلی تغییر کرده است. این سیاست در قطر، امارات و برخی از کشورهای دیگر در دستور کار است و می‌بینیم که فوتبال در این کشورها به شکلی متفاوت نسبت به فوتبال ما در جریان است. اگر مروری بر سال‌های اخیر داشته باشیم خواهیم دید که این برنامه‌ریزی، موجب ارتقای آنها در زمینه فوتبال شده که نباید از کنار این مسائل به سادگی بگذریم.

این پیشکسوت فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: وقتی هزینه، مدیریت، برنامه‌ریزی و مسائلی از این دست به خوبی و با دقت انجام شود باید انتظار رشد و توسعه فوتبال را داشت و امیدوارم در فوتبال ما به این نکات توجه شود تا از فوتبال آسیا عقب نمانیم. پرسپولیس هم در همین شرایط باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود که با توجه به تیمی که در اختیار است امیدواریم نتایج قابل قبولی کسب شده و هواداران از آن راضی باشند.

عبدی: پرسپولیس هیچ حریفی را دست کم نگیرد/ برزیل و انگلیس حریفان اصلی ما در جام‌جهانی هستند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان همچنین در مورد شرایط تیم فوتبال نوجوانان ایران در آستانه جام‌جهانی هم گفت: اردویی ۱۵ روزه را در دبی برگزار کردیم که از هر جهت برای ما خوب بود. شرایط زمین، وضعیت آب‌وهوایی، تغذیه و همه مواردی که مد نظر بود به خوبی انجام و تیم برای حضور در این دوره از جام‌جهانی آماده است. البته حریفان قدرتمندی در گروه ما هستند اما تلاشمان را خواهیم کرد تا نتایج قابل قبولی کسب شود.

او با اشاره به اینکه در این مدت سعی کردیم با تیم‌هایی که از نظر سنی و فیزیکی از ما بالاتر و بهتر باشند، بازی کنیم خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات روزهای ۱۹ آبان تا ۱۱ آذر با حضور ۲۴ تیم در ۴ شهر اندونزی برگزار خواهد شد و هیچ حریفی هم برای تفریح و گردش به آنجا نمی‌آید. ما در گروه سوم با برزیل، انگلیس و کالدونیا هم‌گروه هستیم که بدون شک کارمان سخت خواهد بود، اما برای هر شرایطی خودمان را آماده کرده و به دنبال آن هستیم تا از فرصت‌ها به خوبی بهره ببریم.

عبدی: پرسپولیس هیچ حریفی را دست کم نگیرد/ برزیل و انگلیس حریفان اصلی ما در جام‌جهانی هستند

عبدی ادامه داد: برزیل پس از نیجریه، با کسب چهار عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی، دومین تیم پرافتخار این جام است و انگلستان هم شرایط خودش را دارد و باید قبول کنیم در گروه سختی قرار داریم اما در همین مدت تمرینات خوبی داشتیم و نهم مهرماه به مالزی اعزام خواهیم شد تا خودمان را برای مصاف با رقبا آماده کنیم.

گفتنی است شاگردان حسین عبدی که با صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های کمتر از ۱۷ سال آسیا مجوز حضور در جام‌جهانی نوجوانان را به دست آورده است.

گروه‌بندی کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A: اندونزی، اکوادور، پاناما و مراکش

گروه B: اسپانیا، کانادا، مالی و ازبکستان

گروه C: برزیل، ایران، کالدونیا و انگلیس

گروه D: ژاپن، لهستان، آرژانتین و سنگال

گروه E: فرانسه، بورکینافاسو، کره جنوبی و آمریکا

گروه F: مکزیک، آلمان، ونزوئلا و نیوزیلند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha