۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 891
کد خبر: 85267233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کنیا + فیلم

تهران- ایرنا- شهروندان کنیایی از مسلمان و مسیحی، با حضور گسترده در خیابان‌های مومباسا، راهپیمایی عظیمی در حمایت از مردم غزه برگزار کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این راهپیمایی، شرکت کنندگان شعار آزادی فلسطین سر دادند و سخنرانان که مقامات کنیایی، برخی از نمایندگان مسلمان مجلس، اعضای شورای شهر منطقه ساحل کنیا، شخصیت های دینی و فعالان حقوق بشر نیز در بین آنها حضور داشتند از جامعه جهانی و مقامات کشور خود، اقدامات موثر برای پایان محاصره غزه را خواستار شدند.

بر اساس این گزارش، حاضران در این راهپیمایی گسترده، همچنین بر ضد کشورهای حامی رژیم صهیونیستی، شعار اعتراضی سر دادند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی که از مقابله با مقاومت فلسطین و لبنان سرخورده شده و هر روز شکست های زیادی را در کارنامه خود ثبت می کند، بمباران مناطق مسکونی، درمانی و دینی غزه را تشدید کرده تا شاید بتواند با کمک های نظامی و سیاسی آمریکا، خود را از مهلکه نجات بدهد.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه ۳۰ مهر اعلام کرد که در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا صبح امروز به منطقه مرکزی نوار غزه، بیش از ۱۱۰ شهروند فلسطینی شهید شده اند.

این وزارتخانه شمار شهدای حملات نظامیان صهیونیستی به این منطقه را تاظهر امروز چهار هزار و ۳۸۵ و شمار زخمی ها را ۱۳ هزار و ۵۶۱ نفر اعلام کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha