۳۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85267306
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مجازات سارقان در قزوین بازدارنده باشد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مجازات سرقت‌های خرد در قزوین باید برای سارقان بازدارندگی داشته باشد و برخی برخوردها در این زمینه بازدارنده نیست.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی عصر یکشنبه در نشست قرارگاه مبارزه با سرقت استان قزوین ضمن بیان این مطلب افزود: برخوردها در زمینه سرقت بازدارنده نیست و به نظر می رسد باید در برخورد با افرادی که تکرار سرقت دارند به صورت جدی تری اقدام شود تا این مجرمان از مجازات و تنبیه خوف داشته باشند.

وی با بیان اینکه سرقت‌های خرد باید به صورت جدی پیگیری شود، اضافه کرد: سرقت های خرد از طرفی آمارها را بالا برده و از طرف دیگر نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است که حتی منجر به آزار و اذیت مردم می شود.

اعلایی تصریح کرد: نیروی انتظامی ماموریت های متعددی را در طول روز انجام می دهد که تمامی این ماموریت ها حائز اهمیت است و اگر به درستی صورت نگیرد جامعه با مشکلات زیادی همراه می شود.

استاندار قزوین بابت تامین امنیت و آسایش ۱۲ هزار نفری در هفته گذشته در ورزشگاه سردار آزادگان از نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: برگزاری این رویدادها در سایه امنیت نشاط اجتماعی استان را بالا می برد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به وضعیت کمپ ماده ۱۶، اظهار کرد: کمپ ماده ۱۶ فعلی موقت است و باید فکر دایمی برای این موضوع شود تا امکان پذیرش تعداد بیشتری از معتادان متجاهر در آن فراهم شود.

استاندار قزوین یادآور شد: برخورد با مراکز خرید و فروش ضایعات که به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند نیز از دیگر اقدامات خوبی بود که در اذهان عمومی موثر افتاد و از حجم سرقت استان کم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha