برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت هوشمندانه و هدفمند ضروری است

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: آموزش و پرورش لازم است که اردوهای راهیان نور را با برنامه و طرح و به‌صورت هوشمندانه و هدفمند برگزار کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: برنامه ریزی برای اعزام ۲۴ هزار دانش آموز اصفهانی در سال‌جاری به اردوهای راهیان نور انجام شده است.

وی ادامه داد:اعزام دانش آموزان و فرهنگیان به مناطق عملیاتی در قالب اردو های راهیان نور در اولویت استان اصفهان قرار دارد و در مراحل بعد سایر اقشار اعزام خواهند شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار دانش آموز از این استان به اردوی راهیان نور اعزام شدند، اظهار داشت: دانش آموزانی که سال گذشته فریب دشمنان را خوردند و در اغتشاشات حضور داشتند و دانش آموزان تیزهوش و معلمان جدید الورود در اولویت بعدی این اعزام هستند.
وی اضافه کرد: پیش از این قرارگاه پشتیبانی از اردوهای راهیان نور در این استان وجود داشت اما این مسأله برای هدفمند تر شدن از گذشته به شورای راهبری نیاز دارد.
جان‌نثاری گفت: اولویت های استان در این زمینه با تشکیل شورای راهبری، مشخص شده است و بر این اساس باید اردو های راهیان نور به یک حرکت مردمی در استان تبدیل شود و آموزش و پرورش با استفاده از کمک خیران و افراد علاقمند در این زمینه تلاش کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین کار فرهنگی محسوب می‌شود، گفت: سهمیه اعزام راهیان نور برای هر کدام از ادارات کل استان تعیین شده و در شهرستان ها هم این اردوها با محوریت و پشتیبانی فرمانداران برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به ضرورت انجام هماهنگی لازم برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال افزود: روز سیزدهم آبان به‌عنوان روز استکبارستیزی، امسال با توجه به جنایت های رژیم غاصب اسرائیل در فلسطین از شرایط ویژه ای برخوردار است و هر گونه پشتیبانی در زمینه برگزاری این مراسم در استان با قوت انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha