حدود یک میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت شد

ارومیه - ایرنا - شهردار ارومیه گفت: با توجه به هدف گذاری یک میلیون متر مربعی آسفالت ریزی معابر ارومیه در سال جاری، امروز نزدیک به ۱۰۰ درصد آن محقق شده و شاهد بهبود وضعیت معابر در نقاط مختلف شهر هستیم.

حسین مهدی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آسفالت ‌ریزی معابر جزء پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری ارومیه در سال جاری بوده است، اظهار کرد: بر اساس بودجه ۱۴۰۲ بر آسفالت‌ریزی یک میلیون متر مربع از معابر هدف گذاری شده بود که با تلاش مجموعه مدیریت شهری، گام هایی مهم در تحقق این هدف و خدمت رسانی بهتر به شهروندان برداشته شده است.

وی افزود: با مساعد بودن شرایط جوی و آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر مناطق پنجگانه، آسفالت‌ یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر در سال جاری رقم خواهد خورد که رقمی بسیار قابل توجه و بی‌نظیر است.

شهردار ارومیه با اشاره به تداوم روند اجرای پروژه‌های شهری اضافه کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری، بیش از هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر ارومیه صرف شده است.

مهدی زاده رفاه و امنیت شهروندان ارومیه را جزء اولویت‌های مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: ساماندهی ضایعات‌فروشان در جداره مسیر بزرگراه خاتم الانبیا (ص) نیز در دستور کار قرار گرفته است و به زودی با پایش کلی شاهد اتفاقات خوبی در این مسیر خواهیم بود.

وی درخصوص برنامه‌های مدیریت شهری ارومیه در حوزه توزیع ترافیک نیز گفت: معضل ترافیک موضوع عمومی تمام شهرها و به ویژه شهر ارومیه بوده که شهرداری ارومیه رفع آن را به‌صورت فنی و علمی در دستور کار دارد.

به گزارش ایرنا، ارومیه با حدود ۱۱ هزار هکتار مساحت و نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر آذربایجان‌غربی بوده و در زمره هشت شهر بزرگ و پرجمعیت کشور قرار دارد.

این شهر نزدیک به یک هزار خیابان و بیش از ۲۰ هزار کوچه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha