تجمع مردم لبنان مقابل سفارت فرانسه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند، شماری از مردم لبنان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه مقابل سفارت فرانسه تجمع کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، شماری از مردم لبنان مقابل سفارت فرانسه در بیروت در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تجمعات مشابهی نیز در اردوگاه‌های فلسطینی در لبنان برگزار شده است و معترضان علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

تجمع مردم لبنان مقابل سفارت فرانسه در حالی صورت گرفته که قرار است امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز سه‌شنبه به فلسطین اشغالی سفر و با مقامات صهیونیستی دیدار کند.

این در حالی است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه به صورت گسترده علیه مناطق مختلف غزه در جریان است.

منابع بهداشتی در غزه اعلام کردند، به صورت متوسط هر ۲۴ ساعت ۳۶۵ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها شهید می‌شوند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha