۱ آبان ۱۴۰۲، ۷:۵۷
کد خبر: 85267397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جامعه ورزش یزد با امضای طومار از مردم غزه حمایت کردند

یزد- ایرنا- جامعه ورزش یزد با امضای طوماری ضمن محکوم کردن جنایات غاصبان صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، در این طومار روز دوشنبه به امضای ورزشکاران، ملی پوشان، مدال‌آوران و دست اندرکاران ورزش یزد رسید ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

د بخشی از این طومار آمده است: این روزها ‌سرزمین مقدس فلسطین با دو پدیده توامان مواجه است، از یک سو عملیات طوفان الاقصی که مایه فخر آزادگان جهان به خصوص مسلمین شد و هیمنه پوشالی امنیت رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی را برملا کرد و از سوی دیگر غزه عزیز شاهد هدف قرار گرفتن غیرنظامیان و حمله مستقیم به زیرساخت‌های درمانی، عمرانی، آموزشی و ورزشی است.

حملات هوایی بی‌وقفه غاصبان صهیونیستی به قاطبه مردم به خصوص به زنان و کودکان و کادر درمان که منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از ۱۵ هزار نفر از جمله بیش از ۷۰۰ نفر کودک و زن و آوارگی بیش از یک و نیم میلیون نفر مردم عادی شده است.

تخریب و کشتاری که نه نمود قدرت که افشا کننده دیوانگی صهیونیست‌ها از شکست سهمگین اطلاعاتی و امنیتی در برابر گروه‌های مقاومت اسلامی در عملیات روز ۱۵ مهرماه است، غافل از اینکه زخم وارد شده به حیثیت و موجودیت این رژیم آپارتاید و ضد حقوق بشری به فرموده بزرگان، ترمیم ناپذیر و روند اضمحلال این جرثومه تباهی آغاز شده است

ما جمعی از جوانان و ورزشکاران و ورزش دوستان یزدی ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اعلام میداریم که ضمن حمایت از حق جهاد برای رزمندگان فلسطینی آماده میزبانی گرم از ورزشکاران فلسطینی اهل غزه و خانواده هایشان در یزد می‌باشیم .

همچنین بار دیگر از همه ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی جهان اسلام می‌خواهیم که اگر معترفیم که علی (ع) نماد پهلوانی و مروت و مردانگی در تمام تاریخ و الگویی نیکو برای ورزشکاران است .

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۰ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha