تعهد اشتغال در شهرستان هامون بطور کامل تحقق یافت

زاهدان- ایرنا- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون سیستان و بلوچستان گفت: در فاصله چند ماه باقی‌مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال امسال این شهرستان بطور کامل تحقق یافت.

نسرین کیخایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس تقسیم میزان ایجاد اشتغال هر شهرستان سیستان ‌و بلوچستان که ابتدای سال انجام شد، شهرستان هامون باید برای ۵۳۲ نفر شغل ایجاد می‌کرد.

وی افزود: با پیگیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان دبیر کمیته اشتغال و تلاش و جدیت مسوولان هامون در فاصله چهار ماه باقی مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال این شهرستان بطور ۱۰۰ درصدی محقق شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون ادامه داد: جهاد کشاورزی، صمت و کمیته امداد حضرت امام (ره)، دستگاه‌های اجرایی موفق شهرستان در ثبت بیشترین آمار شاغلان در سامانه رصد هستند.

وی گفت: شهرستان هامون از جمله مناطق سیستان و بلوچستان است که فرصت زیادی برای سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی دارد و در این راه، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با تعامل و هم‌افزایی، از هرگونه فعالیت‌های نوآور و خلاق که منجر به رشد اشتغال شود، حمایت می‌کند.

کیخایی، گیاهان دارویی، بوم‌گردی، صنایع دستی و گردشگری و پرورش آبزیان و دام را از فرصت های اشتغالزایی شهرستان هامون بیان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha