۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85267623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سیاستمدار پاکستانی: آمریکا و غرب مسوول گسترش جنایات اسرائیل در منطقه هستند

اسلام‌آباد - ایرنا - وزیر سابق حقوق بشر پاکستان گفت: تهاجم رژیم صهیونیستی از نسل کشی فلسطینیان فراتر رفته و مسوولیت افسارگسیخته شدن اسرائیل و گسترش جنایات آن متوجه آمریکا و کشورهای غربی حامی این رژیم است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، خانم «شیرین مزاری» طی اظهاراتی در واکنش به تازه‌ترین جنایات صهیونیست‌ها در غزه و کرانه باختری، گفت: جنگ نسل کشی توسط اسرائیل گسترش یافته و پس از بمباران‌ سوریه و لبنان اکنون رژیم صهیونیستی مصر را نیز هدف قرار داده است.

وی افزود: دولت‌های غربی به سرکردگی آمریکا از اسرائیل حمایت می‌کنند و این دلیل سرکشی صهیونیست‌ها است و امروز آنان بدون هیچ پاسخگویی و مجازاتی به این نسل کشی ادامه‌ می‌دهند.

این سیاستمدار پاکستانی اظهار داشت: ملت‌های جهان به ویژه مردم سراسر اروپا و بریتانیا علیه نسل‌کشی فلسطینیان رژیم صهیونیستی به میدان آمده‌اند، اما متأسفانه بسیاری از دولت‌ها همچنان در این نسل‌کشی مشارکت می‌کنند و نه تنها چراغ سبز به رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند، بلکه در واقع از اقدامات جنایت جنگی این رژیم حمایت می‌کنند.

مزاری گفت: نسل‌کشی فلسطینیان با حمایت کامل آمریکا، بریتانیا و سایر دولت‌های متحد آنان همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

براساس اعلام وزارت بهداشت غزه تاکنون بیش از چهار هزار و ۳۰۰ نفر از ساکنان غزه از جمله یک هزار و ۵۰۰ نفر کودک در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha