هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در کرمان تشکیل می‌شود

کرمان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان کرمان با توصیه به متقاضیان به منظور تسریع ثبت‌نام قطعی در سامانه انتخابات گفت: با پایان مهلت قانونی ثبت‌نام، هیات استانی بررسی تبلیغات به ریاست استاندار تشکیل و راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی به حوزه داوطلبان اعلام می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی در ستاد انتخابات این استان افزود: ۱۴۶ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در کرمان تا پایان روز گذشته (چهارمین روز از فرصت ثبت‌نام) با مراجعه به پنجره واحد وزارت کشور، ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۹۵۸ متقاضی مورد تایید مراجع ششگانه در پیش‌ ثبت‌نام انتخابات قرار گرفتند، اظهار داشت: از مجموع ثبت‌نامی‌ها ۱۳۳ نفر مرد و ۱۳ نفر زن هستند و بیشترین ثبت‌نامی‌ها مربوط به حوزه‌های انتخابیه کرمان - راور و رفسنجان - انار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: طبق قانون جدید انتخابات، یک ماه قبل از آغاز رسمی فرآیند تبلیغات، دستگاه‌های اجرایی باید لیست امکاناتی را که در راستای تبلیغات داوطلبان می‌شود از آنها استفاده کرد به هیات بررسی انتخابات اعلام کنند تا برای ایجاد عدالت انتخاباتی و تبلیغاتی به کار گرفته شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha