نزدیک به ۱۲ هزار کارت ملی هوشمند در بوشهر آماده تحویل است

بوشهر - ایرنا- مدیر کل ثبت احوال بوشهر گفت: ۱۱ هزار و ۷۵۲ قطعه کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان استان آماده تحویل به افرادی است که تاکنون برای تحویل آن مراجعه نکرده‌اند. 

اسکندر پاسالار روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح توزیع «کارت ملی هوشمند» تا پایان شهریور ماه امسال، ۸۶۹ هزار و ۵۲۹ تقاضای صدور این کارت در استان بوشهر ثبت شده است.

وی افزود: تاکنون کارت ۷۸۶ هزار و ۷۴۲ نفر از این متقاضیان صادر شده که ۷۷۴ هزار و ۹۹۰ نفر از این افراد کارت هوشمند خود را دریافت کرده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر تصریح کرد: در گذشته وقفه‌ای در صدور کارت‌های ملی هوشمند داشتیم که در دولت سیزدهم با تلاش وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، شرکت‌های داخلی ورود پیدا کرده و اکنون مراحل تولید در داخل کشور انجام می شود.

پاسالار ادامه داد: با شتابی که فرآیند صدور کارت ها گرفته در آینده نزدیک کارت هوشمند ۹.۵ درصد از متقاضیان هم استانی که در صف صدور مانده‌اند صادر و به دست شان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: ۱۱ هزار و ۷۵۲ قطعه کارت ملی هوشمند در دفاتر پیشخوان استان معطل مانده که با وجود پیامک هایی که به صاحبان کارت ها ارسال شده هنوز برای دریافت مراجعه نکرده اند.

پاسالار یادآور شد: متقاضیان برای اطلاع از وضعیت کارت ملی هوشمند خود می توانند با کد دستوری #۶۰۹۰*۴* و یا با مراجعه به سایتncr.ir از وضعیت آماده بودن کارت ملی خود مطلع شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha