مدال‌آوران المپیادهای ورزشی کرمانشاه برای نخستین بار تجلیل می‌شوند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برای نخستین بار از مدال آوران المپیاد استعدادهای ورزشی استان در سال جاری با برگزاری مراسم ویژه‌ای تجلیل می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ منوچهر حاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ورزشکاران جوان استان در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور موفق به کسب ۲۷ مدال رنگارنگ شدند که این امر موجب کسب رتبه سیزدهم کشور در بین سایر استان‌ها شد.

وی با بیان ارتقای ۱۰ پله ای رتبه استان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزود: استان کرمانشاه در سومین دوره المپیاد استعدادهای ورزشی کشور موفق به کسب رتبه بیست و سوم شده بود که این جهش خوب حاصل تلاش این ورزشکاران بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: ورزشکاران استان کرمانشاه در ۲ بخش بانوان و آقایان در این دوره از المپیاد موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز شدند.

حاتمی با بیان اینکه سهم ورزشکاران پسر از این تعداد، ۲۳ مدال و دختران چهار مدال بود، گفت: هیات‌های ورزشی موفق باید با تحلیل نتایج این المپیاد، در راستای تکرار موفقیت در المپیاد پنجم برنامه ریزی کرده و هیات های ورزشی ناموفق نیز باید با اقدمات و برنامه های لازم جهت جبران این نتیجه و ارتقای سطح خود تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه کسب رتبه یک رقمی برای سال آینده هدف گذاری شده است افزود: برای نخستین بار امسال تصمیم گرفته شده از مدال آوران المپیادهای ورزشی استان نیز طی مراسم باشکوهی قدردانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تاکید کرد: استعدادهای برتر شرکت کننده در این المپیاد برای تداوم موفقیت در ورزش قهرمانی و حرفه ای زیر نظر هیات ها و حوزه ورزش قهرمانی استان قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با شعار «پیش بسوی المپیک جوانان ۲۰۲۶ سنگال؛ سریع، قوی تا اوج برای ایرانی مقتدر» برگزار شد که در نهایت بزرگترین پروژه ملی ورزش پس از ۴۱ روز رقابت بین ورزشکاران دختر و پسر ۳۲ استان در ۴۷ رشته ورزشی المپیکی با مشارکت ۲۳ فدراسیون ورزشی قهرمانان خود را در هر رشته شناختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha