۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85267731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: مسوولان باید از سرمایه گذاران تمام قد حمایت کنند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مسوولان اجرایی استان باید ضمن فراهم آوردن بسترهای لازم، از سرمایه گذاران تمام قد حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله شعبانی موثقی روز دوشنبه در نشست مسوولان اقتصادی استان همدان و سرمایه گذار خارجی تولید خودروهای برقی اظهار داشت: امروز مسئولان اجرایی استان باید با تمام توان از سرمایه‌گذاران حمایت و موانع موجود را برطرف کنند.

وی اضافه کرد: یکی از نکات مهم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور حضور پر قدرت در عرصه تولید است و باید رویکرد حمایت محور در دستور کار مسوولان قرار بگیرد.

امام جمعه همدان ادامه داد: امروزه بخش‌هایی از همدان برای سرمایه گذاری هنوز بکر است و می‌توان از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه عدم داشتن نگاه وارداتی صرف و توجه به انتقال دانش از نکات قابل توجه در این پروژه است، ابزار امیدواری کرد این حضور در استان و راه‌اندازی این خط تولید، مایه خیر و برکت برای استان و مردم همدان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: یکی از نکات مهم در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی کشور حضور در عرصه تولید و رونق تولید است.

امام جمعه همدان ادامه داد: حضور سرمایه‌گذاران در استان می‌تواند به کاهش مشکلات اشتغال جوانان کمک شایانی کند

وی با بیان اینکه کشور زمانی رشد خواهد کرد که خودش به مرحله تولید برسد، گفت: انتقال دانش و تجربه به جوانان و مهندسان استان برای حضور در این مجموعه قطع به یقین انگیزه‌های بیشتری را در بین جوانان ایجاد خواهد کرد.

در این دیدار سیدمجتبی حسینی معاون اقتصادی استاندار همدان به تشریح وضعیت سرمایه گذاری در این استان پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha