۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85267771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۸ دانشجوی نیازمند البرزی زیر پوشش کمیته امداد  قرار گرفتند

کرج - ایرنا - معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۸۸ پذیرفته شده جدید دانشگاه ها در این استان زیر پوشش حمایتی کمیته امداد قرار گرفتند.

" مصطفی قمشه" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون بیش از هشت هزار دانش‌آموز و ۸۴۶ دانشجوی البرزی در زمینه تامین کمک‌هزینه تحصیلی، شهریه و سایر نیازهای معیشتی از حمایت کمیته امداد بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: دانشجویان اضافه شده به جامعه هدف زیر پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در دانشگاه های دولتی، فرهنگیان ، پیام نور، غیر انتفاعی و آزاد اسلامی پذیرش شدند.
قمشه با بیان اینکه از میان دانش آموزان مورد حمایت افراد دارای استعدادهای علمی ، ورزشی، هنری و قرآنی وجود دارند که با استعداد سنجی خدمات لازم منطبق با توانمندی آنها ارایه می شود گفت : در آزمون سراسری امسال نفرات برتر با رتبه های سه رقمی بودند که در بهترین دانشگاه های دولتی تهران مشغول به تحصیل شدند.


وی با بیان اینکه کمیته امداد خدمات ویژه ای در دوره پیش‌دانشگاهی شامل کلاس‌های آمادگی کنکور، مشاوره های تحصیلی و انتخاب رشته را برای این دانش‌آموزان برگزار می‌کند، یادآورشد: در زمان حاضر کمیته امداد با موسسه‌های مختلف آموزشی دارای مجوز رسمی ویژه آمادگی‌های پیش از کنکور طرف قرارداد می باشد که دانش آموزان مورد حمایت می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی و اساتید مجرب استفاده کنند .
قمشه افزود: در سال جاری خدمات پشتیبانی تحصیلی جهت آمادگی کنکور سراسری برای در قالب همایش ها، مشاوره و همچنین تجهیزات کمک آموزشی به دانش آموزان مورد حمایت ارایه شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha