سکوت اتحادیه اروپا مقابل کودک کشی در غزه قابل قبول نیست

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: اتحادیه اروپا و حامیان غرب، مقابل کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده اند که این نوع رفتار آنان قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز دوشنبه در اجلاسیه یکهزار و ۱۰۰ شهید دانش آموز و معلم لرستان در دهکده مقاومت خرم‌آباد اظهار کرد: اتحادیه اروپا که خود را حامی زنان و کودکان می‌داند در برخورد با مساله غزه سکوت کرده است و حامیان آن اصول اخلاقی و انسانی را پایمال کرده‌اند.

وی گفت: رژیم صهیونسیتی بیش از ۷۰ سال در حال ظلم به مردم مظلوم فلسطین بوده اما اکنون با مقاومت بی سابقه روبرو شده است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به برگزاری کنگره شهدای لرستان افزود: تاکنون اجلاسیه شهدای روحانیت، شهدای عشایر، شهدای بانوان ، شهدای جاوید الاثر و شهدای دانش‌آموز و معلم ذیل کنگره شهدای استان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه لرستان آماده برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید در ششم آبان ماه جاری است گفت: هدف از برگزاری کنگره ها این است که پیام شهدا بر دل بنشیند و این پیام را با اقدامات فرهنگی به نسل جوان انتقال داد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا بیش از یکهزار و ۸۰۰ یادواره‌ طی ۲سال گذشته در لرستان برگزار شده است بیان کرد: شهیدان زنده و حیات بخش هستند همچنین بندگی مخلصانه از صفات آنان می‌باشد که به ما آموختند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه پرچم عزت و سربلندی به دست دانش آموزان است اظهار کرد: خانواده شهدا با تقدیم شهید به مقام منزلت رسیدند، بهشت، جایگاه مومنین عادی است اما جایگاه شهید، بهشت رضوان می‌باشد که شهدای جاویدالاثر و شهدای زن در میان این جمع ممتاز هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دلیل گذشتن از جنگ ترکیبی، بصیرت دانش‌آموزان و نسل جوان است گفت: اگر شهید سردار سلیمانی و دیگر شهدا توانستند بر دشمنان غالب شوند به دلیل رشادت جوانان در دوران دفاع مقدس است همچنین بدون صبر و شکیبایی خانواده شهدا، هرگز موفق به پشت سر گذاشتن گردنه های سخت انقلاب نمی‌شدیم.

لرستان ۶ هزار و ۵۵۵ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha