جمع آوری ضایعاتی ها در شهر خرم‌آباد آغاز شد

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد گفت: طرح جمع آوری و ساماندهی واحدهای موسوم به ضایعاتی با هدف جلوگیری از آلودگی بهداشتی و کسب رضایتمندی شهروندان در سطح شهر آغاز شد.

رضا ماجدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در اجرای این طرح بنا است ۱۷۰ واحد جمع آوری ضایعات در شهر خرم آباد جمع آوری و به مکانی خارج از شهر منتقل شوند.

وی با اشاره به انتقادات و گلایه های شهروندان مناطق مختلف شهر خرم آباد درخصوص آلودگی های بهداشتی این واحدها افزود: در این راستا یک سایت ۶ هکتاری در منطقه ای خارج از شهر خرم آباد برای این واحدها در نظر گرفته شده است.

ماجدی اضافه کرد: مقرر شده این سایت با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی، قطعه بندی شده و در قطعات ۲۵۰ تا ۷۰۰ متری به متقاضیان واحدهای ضایعاتی واگذار شود تا جمع آوری و انبار ضایعات شهری را با ایجاد سوله هایی، به صورت ساماندهی شده انجام دهند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری خرم آباد عنوان کرد: به تمامی واحدهای ضایعاتی سطح شهر مهلت یک ماهه ای برای جمع آوری و انتقال فعالیت ها به این سایت جدید داده شده و استانداری لرستان نیز در خصوص پرداخت تسهیلات به صاحبان واحدهایی که هزینه این جابجایی را نداشته باشند قول مساعد داده است.

ماجدی بیان کرد: در حال حاضر پلمب واحدهایی که بیشترین آلودگی را در خیابان های مازیار، اندیشه ۱۲ و دره گرم برای شهروندان ایجاد کرده اند در حال انجام می باشد.

بیش از ۴۰۰ تن انواع پسماند روزانه در خرم آباد جمع آوری می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha