۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85267867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمین جشنواره تئاتر مونوگرام در مهاباد آغاز شد
عکس آرشیوی است

مهاباد - ایرنا - مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی گفت: چهارمین جشنوار مونوگرام (تک بازیگر) ژیوار مهاباد با حضور ۱۱ گروه نمایشی در این شهرستان آغاز شد.

امید خاکپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره طی چهار روز با حضور ۱۱ گروه نمایشی سطح شهرستان در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اجرا می شود.

وی ادامه داد: روزانه چهار نمایش از ساعت 11 تا 18 در این سالن اجرا می شود که تماشای اجراها رایگان و برای عموم آزاد است.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی اضافه کرد: این جشنواره با موضوعات اجتماعی از جمله طنز اجتماعی و مسایل مرتبط با درون جامعه با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به نمایش گذاشته می شود.

خاکپور اظهار کرد: همه نمایش ها به صورت تک بازیگری بوده و روز پنجشنبه آیین اختتامی جشنواره با معرفی نفرات برتر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مهاباد با داشتن هنرمندان خلاقی در عرصه تئاتر همواره به عنوان یکی از قطب‌های مهم هنرهای نمایشی در آذربایجان‌غربی مطرح است؛ انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی هم اکنون در تمام شهرهای استان فعالیت دارد؛ ۲۳ گروه نمایشی ثبت شده رسمی در آذربایجان‌غربی و ۱۰ انجمن هنرهای نمایشی در این استان وجود دارد که از این میان ارومیه با هشت گروه، خوی با پنج و مهاباد با چهار گروه به ترتیب بیشترین گروه‌های نمایشی را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha