۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 780
کد خبر: 85267902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت ۱۵۰ فلسطینی در غزه طی ۱۲ ساعت گذشته + فیلم

۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85267902
شهادت ۱۵۰ فلسطینی در غزه طی ۱۲ ساعت گذشته + فیلم

تهران - ایرنا - از بامداد امروز (دوشنبه تا ساعت ۱۲) ۱۵۰ شهروند عادی فلسطین در اثر بمباران ها و گلوله باران شهر غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع فلسطینی، ۱۵۰ شهید و صدها زخمی که اکثر آنها زن و کودک هستند، در پی دور جدید حملات امروز رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، به بیمارستان شفاء غزه منتقل شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم برای اولین بار، از سامانه خمپاره انداز و خمپاره « Iron Sting» (نیش آهنین) که سلاحی مرگبار می باشد، برای حمله به نوار غزه استفاده کرده است. رژیم صهیونیستی در کنار استفاده از انواع سلاح های مرگ بار برای هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی در غزه از انواع بمب های ممنوعه اهدایی آمریکا و دیگر کشورهای غربی برای کشتار بیشتر مردم غزه استفاده می کند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد نمودند؛ ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده است که در اثر آن تا این ساعت ۴ هزار و ۷۴۱ فلسطینی شهید و ۱۴ هزار و ۲۴۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند. میان شهدای فلسطینی یک هزار و ۸۷۳ کودک، یک هزار و ۲۳ زن و ۱۸۷ سالخورده وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha