۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبر: 85267909
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات کاراته قشم با شناخت نفرات برتر پایان یافت

قشم - ایرنا - مسابقات کاراته سبک شیتوریو شیتوکای هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش شهرستان مرزی قشم با حضور ۳۵ کاراته کا در پنج رده سنی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

رضا دریایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مسابقات با هدف شناسایی و کشف استعدادهای سبک شیتوریو در شهرستان مرزی قشم و گرامیداشت کودکان شهید فلسطینی برگزار شد.

وی ادامه داد: طاها ملاپور و خالد قتالی در رده سنی خردسالان مقام‌های اول و دوم را کسب کردند، رهام محمدی و محمد امین رفیعی به مقام های اول و دوم رده سنی نونهالان «الف» دست یافتند و امیر سام رستم پور و علی اصغر جاشو محمدی هم در این رده سنی به طور مشترک سوم شدند.

مسابقات کاراته قشم با شناخت نفرات برتر پایان یافت

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم توضیح داد: در ادامه این رقابت ها مقام‌های اول و دوم رده سنی نونهالان «ب» از آن سبحان ماهری و رضا ملاپور شد و محمد یاسین حمزه ای و محمد مهدی احمد زاده نیز به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

دریایی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان و نونهالان این دوره از مسابقات پرهام مظفری، محمد قتالی و امیر حسین زارعی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی نوجوانان «الف یک» عنوان قهرمانی به علیرضا رئیسی زاده رسید و امیر مهدی پهلوان دوم شد.

وی گفت: در ادامه این مسابقات و در رده سنی نوجوانان «الف ۲» آرشام کریمی و طاها دادی نسب به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و حسین رضایی و امیر علی رفیعی به طور مشترک سوم شدند.

مسابقات کاراته قشم با شناخت نفرات برتر پایان یافت

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم افزود: در رده سنی نوجوانان «ب» نیز مهدی بمانی و حامد ذاکری مقام های اول و دوم را از آن خود کردند و محمد مصطفی محمدی هم سوم شد.

به گفته وی، این رقابت ها با حضور نماینده سبک شیتوریو شیتوکای استان هرمزگان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری قشم برگزار شد.

هفته تربیت بدنی و ورزش از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی برگزار می شود.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha