خدمات مطلوب الکترونیک در انتخابات نیازمند همراهی مدیریت شهری است

سمنان - ایرنا - مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی، گفت: همکاری مدیریت شهری مناطق مختلف این استان یک ضرورت برای جلوگیری از هرگونه آسیب به شبکه ارتباطی و خدمات‌رسانی مطلوب برای انتخابات پیش رو است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدیاسر حسن پور روز دوشنبه در نشست بررسی آمادگی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی اسفند ۱۴۰۲ افزود: برای جلوگیری از هرگونه آسیب به شبکه ارتباطی و خدمات‌رسانی مطلوب باید علاوه بر موافقت با توسعه شبکه در نقاط مورد نیاز، از هرگونه تصمیم و اقدام برای جمع آوری و قلع و قمع سایت‌های مخابراتی خودداری کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و پایداری شبکه ارتباطی برای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، بیان کرد: برگزاری انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی مستلزم داشتن شبکه ارتباطی گسترده و مطلوب است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای انجام گشت مستمر مسیرهای فیبرنوری زیرساختی و مخابراتی، پایش مستمر وضعیت ارتباطی و سامانه‌های انتقال، سوییچ و تغذیه نیرو زیرساختی و مخابراتی از جمله اقدام‌های این اداره کل در برقراری وضعیت مطلوب ارتباطات در روز برگزاری انتخابات است.

حسن پور ادامه داد: پایش سایت‌های ارایه شده بررسی وضعیت ارتباطی و ترافیکی سایت‌های تلفن همراه از دیگر اقدام‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در برقراری وضعیت مطلوب ارتباطات در روز برگزاری انتخابات است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با بیان اینکه خدمات حوزه فناوری اطلاعات در زندگی فردی و اجتماعی آحاد مردم ضرورت دارد، اضافه کرد: مطالبه شهروندان دریافت خدمات مطلوب و مناسب در هر مکان و زمان است و تحقق این مهم همراهی تمامی عوامل دولتی و حاکمیتی را می‌طلبد.

بر اساس اعلام وزارت کشور، انتخابات ششمین مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان روز جمعه ۱۱ اسفند امسال برگزار خواهد شد و استان سمنان در مجلس شورای اسلامی چهار نماینده دارد.

طبق آخرین گزارش‌ها، نام‌نویسی ۶۹ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان تا پایان چهارمین روز ثبت‌نام، نهایی شده است.

متقاضیان داوطلبی انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه تا روز چهارشنبه سوم آبان ۱۴۰۲ به مدت هفت روز و از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یکبار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، در مهلت تعیین شده به درگاه مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل کاربرگ نام‌نویسی و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha