۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85267938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همنوایی کودکان بجنوردی با مظلومان غزه

۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷
کد خبر: 85267938
سعید وحیدی
همنوایی کودکان بجنوردی با مظلومان غزه

بجنورد- ایرنا- مادران و کودکان بجنوردی روز دوشنبه در اجتماعی با شکوه در خیابان «تربیت» این شهر جنایات رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی علیه کودکان مظلوم غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، عصر روز دوشنبه مادران و کودکان بجنوردی همصدا با وجدان های بیدار جهان و برای حمایت از کودکان بی دفاع غزه در خیابان "تربیت" این شهر گرد هم آمدند.

آمده اند برای حمایت از کودکان بی دفاعی که این روزها متاسفانه زیر بمباران اسراییلی ها یا در خواب و یا زیر آوار خانه هایشان جان خود را از دست می دهند.

مداح حاضر در این تجمع یک، دو، سه می گوید و در حال آماده کردن میکروفنش است تا مردم ولایتمدار خراسان شمالی بار دیگر همراهی و همدلی خود را با مظلومان غزه اعلام کنند اما این بار از زبان کودکان.

آمده اند تا اعلام کنند، کودکان بی دفاع غزه شما مظهر شجاعت و امید هستید و مردم ایران از پیر و جوان گرفته تا بزرگ و کوچک حامی و دوستدار شما است.

آمده اند تا در پس سکوت سرد مجامع بین المللی با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و « فلسطین، فلسطین، حمایتت می کنیم» بار دیگر لرزه بر پیکر دشمنان ارزش های اسلامی بیاندازند.

کودکان یکصدا فریاد می زنند "فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم" و با این شعار در همان ابتدا اعلام می کنند همانند بزرگتر ها هیچگاه دست از حمایت مردم فلسطین و ارزش های اسلامی بر نمی دارند.

آنها با همان لحن کودکانه انزجار و خشم خود را از اسراییل در کشتار کودکان اعلام و خواستار پایان دادن به جنایت های وحشیانه شدند.

مردم بجنورد، چهارشنبه ۲۶ مهرماه امسال نیز همصدا با وجدان‌های بیدار در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در غزه در میدان شهید این شهر تجمع کردند.

اشغالگران صهیونیست، سه‌شنبه ۲۵ مهرماه بیمارستان «المعمدانی» غزه را بمباران کردند که در نتیجه این اقدام جنایتکارانه صدها زن و مرد و کودک فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیات همه جانبه و گسترده با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha