کارخانه ریسندگی بافت بلوچ ایرانشهر گازدار شد

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: به همت تلاشگران شرکت گاز استان گامی دیگر در راستای تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید برداشته شده و کارخانه ریسندگی بافت بلوچ ایرانشهر گازدار شد.

محمدرضا میرشکاری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با عنایت به نامگذاری سال ۱۴۰۲ توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال مهار تورم، رشد تولید، گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی اهمیتی بیش از پیش یافت و شرکت گاز سیستان و بلوچستان به تحقق این مهم اهتمام ورزیده و باری دیگر نقش خود را با گازرسانی به کارخانه ریسندگی بافت بلوچ ایرانشهر ایفا کرد.

وی ادامه داد: گازرسانی به کارخانه بافت بلوچ نیازمند ساخت یک ایستگاه تقلیل فشار TBS پنج هزار و اجرای چهار کیلومتر خط تغذیه اختصاصی به اقطار چهار و هشت اینچ بوده که این خط از محل مصوبه شورای اقتصاد در خصوص گازرسانی به سیستان و بلوچستان و بدون اخذ هزینه اجرا و با تلاش شبانه روزی ، این واحد تولیدی نیز از سوخت پاک و ارزان گاز طبیعی بهره مند شد.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان تاکید کرد: گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی علاوه بر به ارمغان آوردن کاهش آلودگی های زیست محیطی، صرفه جویی حدود ۱۰۰ هزار لیتر سوخت مایع در ماه و صرفه اقتصادی جهت صاحبان کسب و کار می‌تواند زمینه بکارگیری تعداد بیشتری از جوانان مستعد و متخصص این استان را به عنوان جوانترین استان کشور فراهم سازد.

وی گفت: کارخانه ریسندگی بافت بلوچ که یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی شهرستان ایرانشهر است که به سبب ورود پارچه های خارجی به ویژه پارچه‌های قاچاق پاکستانی به حداقل تولید و کمترین نیروی کار تقلیل یافته و تقریبا رو به تعطیلی نهاده بود که به دستور رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۴جانی تازه گرفت و به چرخه تولید صنعت نساجی کشور بازگشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha