نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: اندیشه ناب مقاومت تنها راه نجات از استکبار است

آبادان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، شهدا را مایه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیف کرد  و گفت: اندیشه ناب مقاومت تنها راه نجات از استکبار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد روز دوشنبه در مراسم استقبال از ۲۲ شهید هشت سال دفاع مقدس در مرز بین‌المللی شلمچه اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس همه جهان استکبار در برابر ایران اسلامی ایستاد و این شهدا بودند که با نثار جان خود برای ما عزت آفریدند.

وی با تاکید بر اینکه استقامت و مقاومت تنها راه پیروزی و سازش جز شکست چیز دیگر نخواهد داشتف افزود: مهمترین درس شهدا این است که اگر دشمنی به خاک و ناموس کشور حمله کند تنها راهکار در برابر آن مقاومت و شهادت در راه خدا است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: امروز آن چیزی که در فلسطین شاهد هستیم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است و این تنها راه نجات همراه با ایمان و پیروز است.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه افزود: سلبریتی‌ها و حامیان دروغگوی حقوق بشر کجا هستند و چرا در قبال غزه سکوت کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد اظهارکرد: در ۷۵ سال اشغال فلسطین نیروهای مقاومت به خوبی با این واژه‌ها آشنا هستند و آموخته‌اند که با اشغالگر نباید سازش کرد.

وی گفت: آمریکا شیطان بزرگ در کنار رژیم صهیونیستی است که رئیس جمهور آن چشم‌های خود را بر روی جنایات علیه بشریت در غزه می‌بندد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: ایران اسلامی در کنار محور مقاومت ایستاده است و اگر اراده کند ارتش ۱۰۰ میلیونی مسلمانان نامی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا پیکر مطهر ۲۲ شهید دوران دفاع مقدس دوشنبه بر روی دستان مردم آبادان و خرمشهر از مرز شلمچه وارد خاک میهن اسلامی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha