بهره گیری جوانان از ظرفیت پیشکسوتان ورزشی به کسب افتخار منجر می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند در هر قشری هستند و باید جوانان را در مسیر استفاده از این ظرفیت های عظیم هدایت کرد تا تلفیق تجربه های دیروز با علم و دانش امروز موفقیت‌ها و افتخارات پایداری را رقم بزند.

به گزارش ایرنا، جواد بازرگان روز دوشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزشی استان افزود: یکی از مهمترین شیوه ها برای تبیین زحمات پیشکسوتان ورزشی به جامعه، دیدار و تجلیل بزرگان و پیشکسوتان ورزشی و معرفی چهره های برتر است.

وی اظهار داشت: تجلیل پیشکسوتان همواره باید برگزار شود تا نسل امروز بداند که در آینده از زحمات آنها نیز تقدیر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان ادامه داد: محصول ورزش، سلامت در زندگی انسان هاست و ورزشکاران با ورود به این عرصه سلامتی را برای خود و جامعه به ارمغان می آورند.

این مسوول به حوادث و بمباران بی رحمانه غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی نیز اشاره کرد و گفت: یک بار دیگر این رژیم خوی درندگی خود را به همه جهانیان نشان داد و ثابت کرد که کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ ندارد.

بازرگان خاطرنشان کرد: بی شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای پاک کردن سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

در پایان این مراسم پیشکسوتان ورزشی استان تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha