جهاد اسلامی: مواضع کشورهای عربی-اسلامی ضعیف است/رنج مردم غزه در سایه تحریمها

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع کشورهای عربی و اسلامی درخصوص تجاوز به غزه انتقاد و تاکید کرد:ضعف مواضع رسمی منجر به افزایش رنج و مشکلات مردم غزه در سایه‌ تحریم و فشارها می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که مواضع کشورهای عربی و اسلامی درخصوص غزه ضعیف است و تحرکات سیاسی کشورهای مختلف در برابر آمریکا و غرب با تردید است.

در بخشی از این بیانیه آمده است که ضعف مواضع رسمی منجر به افزایش رنج و مشکلات مردم غزه در سایه‌ تحریم و فشارها می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی اضافه که مقاومت شکست نخواهد خورد و پایداری ملت فلسطین، عنوان پیروزی در این نبرد خواهد بود.

طوفان الاقصی درحالی وارد هفدهمین روز خود شده که صهیونیست ها ضربات سختی از مقاومت در جبهه جنوبی سرزمین های اشغالی خورده اند و در پاسخ فقط مناطق مسکونی و درمانی غزه را بمباران می کنند، این در حالی است که جبهه شمالی صهیونیست ها نیز توسط رزمندگان حزب الله گرم شده و هر روز اشغالگران صهیونیست تلفات می دهند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد کردند؛ ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده که تا این ساعت ۴ هزار و ۷۴۱ فلسطینی شهید و ۱۴ هزار و ۲۴۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند. در میان شهدای فلسطینی یک هزار و ۸۷۳ کودک، یک هزار و ۲۳ زن و ۱۸۷ سالخورده وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha