میرزازاده: لوپز شکست‌ناپذیر نیست

۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85268126
میرزازاده: لوپز شکست‌ناپذیر نیست

تهران - ایرنا- دارنده مدال طلای سنگین وزن پیکارهای کشتی فرنگی سال ۲۰۲۳ جهان، گفت: همانطور که در این مدت با کادر فنی و مربیانم برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم کایالپ را شکست دهیم در این مدت باقیمانده تا المپیک هم می‌توانیم تلاش کرده تا هر حریفی را شکست دهم.

به گزارش ایرنا، امین میرزازاده روز دوشنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در جهانی بلگراد درباره صحبت‌های مطرح شده در خصوص حواله خودرو فوتبالیست‌ها، عنوان کرد: بار مدال‌آوری ورزش در بازی‌های آسیایی و المپیک بر دوش کشتی است، امیدوارم مسئولان نگاه مهربانانه‌تر به کشتی داشته باشند.

وی یادآور شد: من خیلی وارد این بحث‌ها نمی‌شوم و تلاش ما این است با مدال آوری و افتخارآفرینی دل مردم را شاد کنیم. از مسئولان هم تقاضا داریم نگاه بهتری به کشتی داشته باشند.

میرزازاده در خصوص رویارویی احتمالی با لوپز کوبایی نیز گفت: هیچ کاری در دنیا نشدنی و هیچکس در دنیا شکست ناپذیر نیست. همانطور که در این مدت با کادر فنی و مربیانم برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم کایالپ را شکست دهیم در این مدت باقیمانده تا المپیک هم می‌توانیم تلاش کرده تا هر حریفی را شکست دهم و خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم.

میرزازاده در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر تخلف کشتی‌گیران آمریکایی در مسابقات تصریح کرد: استفاده از مواد نیروزا افزایش یافته است. علم کشورها در زمینه استفاده از مواد نیروزا خیلی بالاتر رفته و برخی از این مواد استفاده می‌کنند، اما اگر مستنداتی داشته باشیم می‌توانیم محکوم کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha