۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85268163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲ طرح ورزشی لرستان در حال تکمیل است

۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85268163
۵۲ طرح ورزشی لرستان در حال تکمیل است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۵۲ طرح عمرانی ورزشی استان در حال اجراست که در صورت تکمیل آنها، ۲ سانتی‌متر به سرانه ورزشی لرستان اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آرش قیاسیان روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۷ پروژه عمرانی و ورزشی به پروژه های استان اضافه شده و در مجموع اکنون ۵۲ پروژه با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ۲ سانتی متر به سرانه ورزشی لرستان در صورت تکمیل این پروژه ها اضافه می‌شود که در این راستا اجرا و اتمام طرح های ورزشگاه پنج هزار نفری بروجرد، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و همچنین چندین ورزشگاه دیگر در اولویت است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان یادآور شد: سال گذشته ۱۳ میزبانی و امسال تاکنون هفت میزبانی مسابقات رشته های مختلف ورزشی در استان برگزار شده است که بزرگترین میزبانی مربوط به هیات کاراته بود و یک ورزشکار استان نیز به تیم ملی معرفی شد.

قیاسیان با اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای حمایت از زوج های جوان تاکید کرد: امسال ۲۸ هزار نفر در لرستان برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کردند و اکنون هفت هزار نفر در صف انتظار هستند.

وی همچنین ادامه داد: سه هزار و هفت برنامه ملی و استانی در ذیل کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان انجام شده است و این کنگره در ششم آبان ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha