دانشجویان هندی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند

تهران- ایرنا- دانشجویان هندی روز سه شنبه در اعتراض به جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه اعتراض کردند که به مداخله پلیس کشانده شد و تعدادی از تظاهر کنندگان بازداشت شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از ایندیا تودی، اعضای یک گروه دانشجویی چپ‌گرا، تظاهراتی در حمایت از فلسطین در نزدیکی سفارت اسرائیل در دهلی برگزار کردند. بسیاری از آنها توسط پلیس در جاده عبدالکلام بازداشت شدند.

ویدئویی از تظاهرات که توسط خبرگزاری ها به اشتراک گذاشته شده است، مقامات پلیس را نشان می دهد که معترضان را روی زمین می کشانند و تظاهرکنندگان در تظاهرات حامی فلسطین در حال تکان دادن پرچم‌ها دیده می شوند.

این اعتراضات در حالی برگزار شد که جنگ بین رژیم صهیونیستی و حماس وارد شانزدهمین روز خود شد.

دانشجویان هندی علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند


پیش از این در بیهار و کلکته تظاهرات حامیان فلسطین برگزار شده بود.

در طول راهپیمایی در بیهار ، در ۱۳ اکتبر (۲۰ مهر) معترضان شعارهایی در حمایت از فلسطین سر دادند و همچنین پلاکاردهای مشابهی در دست داشتند، معترضان همچنین پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند.

در کلکته، فدراسیون جوانان اقلیت در ۱۲ اکتبر (۱۹ مهر)، به رهبری فعال اجتماعی «محمد کامروجمان»، تظاهرات گسترده ای را در حمایت از فلسطین برگزار کرد.

جنگ اسرائیل و حماس که پس از حملات موشکی حماس به اسرائیل در ۷ اکتبر و حمله متقابل اسرائیل به نوار غزه آغاز شد، بیش از ۱۴۰۰ اسرائیلی و بیش از ۴۷۰۰ فلسطینی را در غزه به کام مرگ فرستاده است.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین، تعداد کشته‌شدگان غزه به ۴۷۴۱ نفر رسیده است و نزدیک به ۱۶ هزار نفر در منطقه تحت محاصره زخمی شده‌اند. این وزارتخانه اعلام کرد: ۹۳ فلسطینی دیگر به دلیل خشونت و حملات اسرائیل در کرانه باختری اشغالی جان خود را از دست دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha