استاندار خراسان رضوی: طرحهای بلاتکلیف استان تعیین تکلیف شود

مشهد-ایرنا-استاندار خراسان رضوی تعیین تکلیف طرحهای بلاتکلیف استان را خواستار شد و گفت: اگر طرحی بر اثر تغییر شرایط و مرور زمان، بلا استفاده و بی‌فایده شده، لازم است تا پیشنهاد تغییر کاربری آن در شورای برنامه‌ریزی مطرح شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خراسان رضوی افزود: از راههای دیگر تعیین تکلیف طرح‌ها، واگذاری و استفاده از محل اعتبارات تملک دارایی است.

وی اضافه کرد:دستگاه ها باید از مسیرهای قانونی که مرتبط با تعیین تکلیف طرح‌هاست، کارشناسی لازم را انجام دهند و در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه مشخص شود، تا طرح بلاتکلیف در استان نداشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به سرانه اندک اماکن ورزشی و تخصصی جوانان، به اداره کل ورزش جوانان و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان دستور داد تا در نشست مشترک، طرح‌های ضروری را بررسی و پیشنهاد نهایی را به شورای برنامه‌ریزی بیاورند.

در این نشست چندین طرح کشاورزی، صنعتی و مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت ۵۸ طرح پس از توضیحات مدیران دستگاه‌های اجرایی و استناد به بررسی‌های کارشناسی مجوز اجرا دریافت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha