رییس فدراسیون: اختیارات هیات‌های ژیمناستیک در آیین نامه جدید افزایش یافت

بجنورد- ایرنا- رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: اختیارات هیات‌های ورزشی در آیین نامه آموزشی جدید با هدف تمرکز زدایی و کیفی سازی ژیمناستیک افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، عابد حقدادی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی ژیمناستیک خراسان شمالی اظهار کرد: در بخش آموزش، فدارسیون آمادگی کامل دارد تا هر گونه خدمات را به هیات های ورزشی ارایه دهد به گونه ای که در این راستا اختیارات استان ها در آیین نامه آموزشی جدید گسترش یافت.

وی افزود: هیات های ورزشی در استان ها باید سعی کنند ژیمناستیک را در بخش های گوناگون ایروبیک، ترامپولین و آکروژیم فعال کنند.

حقدادی با تاکید بر بهره گیری هیات ها از ماده ۵۳ ورزش استان های کشور، گفت: هیات های ورزشی در کنار معافیت های مالیاتی باید سعی کنند از ماده ۵۳ ورزش استان های کشور نیز استفاده کنند زیرا که این امر نقش موثری در توسعه زیرساخت های ژیمناستیک خواهد داشت.

رییس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: همچنین اجرای این ماده می تواند در خرید تجهیزات به هیات های ورزشی کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی ظرفیت خوبی در ژیمناستیک دارد، بیان کرد: حضور آقای "مهرداد قدیمی" از خراسان شمالی در اردوی تیم ملی و درخشش آن در مسابقات نشان از توانمندی این استان در رشته ژیمناستیک دارد به گونه ای که شناسایی استعدادهای بیشتر باید در دستورکار هیات ورزشی استان باشد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات ورزشی ژیمناستیک خراسان شمالی با حضور عابد حقدادی، رییس فدراسیون ژیمناستیک، مدیرکل ورزش و جوانان استان و ورزشکاران این هیات ورزشی در استان برگزار شد.

"سیدعلی میرکریمی" و "حبیب وحیدی"، ۲ کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزشی ژیمناستیک خراسان شمالی بودند که در نهایت "سیدعلی میرکریمی" با ۱۲ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس این هیات ورزشی برگزیده شد.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی فعال است و ۲۲۱ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha