۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85268323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از اصفهان تا ازبکستان به عشق سپاهان

تاشکند - ایرنا - از جلوه ها و حاشیه های پیش از مسابقه سپاهان و آلمالیق باید به نصب بنر «از اصفهان تا ازبکستان به عشق سپاهان» در ورزشگاه آلمالیق تاشکند اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، مسابقه تیم‌های آلمالیق ازبکستان و فولاد مبارکه سپاهان ایران از چهارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران و ۱۹ به وقت محلی در ورزشگاه اختصاصی این تیم آغاز خواهد شد.

کاروان تیم سپاهان به همراه محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه ساعت ١۶ هتل را به مقصد شهر آلمالیق در ٧٠ کیلومتری تاشکند پایتخت ازبکستان ترک کرد.

هوای ابری و به نسبت سرد و مه آلود این منطقه شرایط خاصی را برای برگزاری این مسابقه فوتبال مهیا کرد.

صبح امروز(دوشنبه) هوای منطقه بارانی بود اما همزمان با آغاز مصاف، بارش باران رخ نداد.

ورزشگاه اختصاصی تیم آلمالیق ازبکستان ۱۰ هزار نفر ظرفیت دارد و شماری از صندلی ها به هواداران سپاهان که برخی از اصفهان خود را به ازبکستان رسانده اند، اختصاص یافته است.

چهار بنر و تعدادی پرچم زرد رنگ توسط طرفداران سپاهان به ورزشگاه آورده شده است.

تماشاچیان سپاهان به وسیله شیپور و طبل بازیکنان را تشویق می‌کنند.

در مجموع حدود ۵۰۰ تماشاچی در این بازی حاضر شده اند و حضور قابل توجه نیروهای امنیتی و انتظامی از نقاط قابل توجه این دیدار است.

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، برایان دابو، محمد حسین‌نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر ترکیب اولیه تیم سپاهان برای این دیدار است.

داورانی از کشور کویت به همراه داور چهارم از کشور ژاپن برای این دیدار در نظر گرفته شده‌اند.

به گزارش ایرنا، سپاهان در هفته اول این رقابت ها برابر نیروی هوایی عراق یک بر یک به تساوی رسید و بازی هفته دوم آن با الاتحاد عربستان با تصمیم ناظر بازی لغو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha