۲ آبان ۱۴۰۲، ۷:۴۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85268331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۴۶ هزار و ۹۷۰ فقره تسهیلات بانک مهر ایران در قزوین+ فیلم

قزوین – ایرنا - مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران قزوین از پرداخت ۴۶ هزار و ۹۷۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۸ هزار و ۹۹۳ میلیارد ریال به مشتریان قزوینی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

کاوه نایینی روز سه شنبه با حضور در استودیو خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین ضمن بیان این مطلب، تصریح کرد:‌ پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان قزوینی با ۸۹ درصد در تعداد پرونده و ۱۲۳ درصد در مبلغ ارایه شده با رشد چشمگیری روبرو بوده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۶ هزار و ۷۶۶ فقره تسهیلات بانکی بدون ضامن به میزان یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده بود که در سال جاری و تا این موقع پرداخت ها به ۱۲ هزار فقره و به مبلغ چهار هزار میلیارد ریال رسیده است.

نایینی به افزایش تسهیلات آنلاین به مشتریان این بانک، اشاره کرد و یادآور شد: در این حوزه آمارها رو به رشد بوده است تا جایی که از سه هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات در سال گذشته به ۲۴ هزار فقره در سال جاری رسیده که با رشد ۶۱۰ درصدی همراه است.

به گفته این مسوول، کاربران اینترنتی بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین در نیمه نخست سال جاری رو به افزایش بوده و با رشد ۴۳ درصدی همراه است.

نایینی به تشریح تعداد تسهیلات کالا کارت پرداخت و اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین طی سال گذشته هفت هزار فقره تسهیلات کالا کارت به مشتریان خود پرداخت کرد که این تعداد تا نیمه نخست سال جاری به پنج هزار و ۳۰۰ فقره رسیده و به طور قطع نیز آمار آن تا پایان سال نسبت به مدت مشابه افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: در بخش تسهیلات کالا کارت در نیمه نخست امسال و از نظر پرداخت مبلغ نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو هستیم، تا جایی که میزان پرداخت سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال بود و تا این موقع از سال به ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان قزوین در ادامه با بیان اینکه طی همین مدت نیز منابع بانکی رشد خوب و قابل توجهی نیز داشته است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون منابع بانکی با رشد ۴۱ درصدی همراه بوده و به عدد ۶۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.

نایینی در خصوص حساب سپرده مشتریان نیز اظهار کرد: در نیمه نخست امسال ۱۰۵ هزار سپرده گذار به سپرده گذاران این بانک در استان قزوین اضافه شده است.

به گفته وی، پرداخت تسهیلات طرح مهریار به تعداد ۵۰۰ فقره و به میزان هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، تسهیلات ازدواج با ۳۲۰ فقره و به مبلغ ۶۲۲ هزار میلیارد ریال، تسهیلات فرزند آوری با ۴۰۳ فقره و به مبلغ ۲۲۷ میلیارد ریال،‌ تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ به تعداد ۴۶۶ فقره و به مبلغ ۶۳۰ میلیارد ریال، تسهیلات بند ج تبصره ۱۶ بیماران معسر با ۴۴ فقره و به میزان ۱۱ میلیارد ریال و تسهیلات بند تبصره ۱۸ اشتغال برای چهار دستگاه کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و وزارت کار نیز با ۴۰۰ فقره و به ارزش ۴۹۸ میلیارد ریال از دیگر خدمات ارایه شده توسط این بانک در سال جاری بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha