رضاییان: شخصیت واقعی تیم سپاهان را در بازی آلمالیق ازبکستان نشان دادیم

اصفهان- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌هایی که در بازی به تیم فوتبال آلمالیق ازبکستان زده شد نتیجه کار تیمی بود و خوشحالم که توانستیم شخصیت واقعی سپاهان را در این بازی نشان دهیم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، رامین رضاییان شامگاه دوشنبه بعد از بازی سپاهان ایران با آلمالیق ازبکستان گفت: گل‌های من حاصل یک کار تیمی بود، شخصیت واقعی سپاهان را در این بازی نشان دادیم و فوتبال خوبی انجام دادیم و در نهایت سه امتیاز این بازی حیاتی را کسب کردیم و دل هواداران خوب سپاهان را شاد کردیم.

وی ادامه داد: امشب همه جنگیدند و مطمئنا هر ۲ گل من، برایم لذت‌بخش بود، خوشحالم که تیم سه امتیاز را گرفت و بازی را بردیم و این ها قشنگ‌ترین گل‌های من بود و این پیروزی برای من حکم یک گل را داشت.

بازیکن سپاهان خاطرنشان کرد: دومین بازی تیم ما بود، بازی اول را مساوی کردیم، بازی با الاتحاد هم که برگزار نشد و در بازی امشب می بایست می بردیم که اینچنین شد.

رضاییان اظهار داشت: بازی امشب بازی سختی بود و آلمالیق تیم خوبی بود و بعد از گل اول که زدیم نتوانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم اما خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و گل‌های دوم و سوم را بزنیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در آستانه دوم آبان‌ماه، روز سپاهان توانست با ۲ گُل رامین رضائیان در دقایق ۳۲ و ۴۹ و همچنین تک گل رضا اسدی در دقیقه ۵۹ به اولین پیروزی آسیایی خود در این دوره لیگ قهرمانان آسیا برسد و سه امتیاز شیرین از تاشکند برای هواداران به ارمغان بیاورد.

تیم فوتبال سپاهان در گروه C، لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه است، سپاهان با این برد چهار امتیازه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha