۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۳۹
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85268466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی استقلال تاجیکستان: از قدرت پرسپولیس اطلاع داریم!

تهران- ایرنا- سرمربی استقلال تاجیکستان در نشست خبری قبل از دیدار فردا با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از قدرت پرسپولیس مطلع هستیم.

به گزارش ایرنا، ایگور چرفچنکو، سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار فردا با پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی بسیار سختی خواهد بود. از قدرت پرسپولیس خبر داریم و بازی آنها را تماشا کردیم و می‌دانیم تیم قوی هستند و بازی فردا نشان خواهد داد که چه تیمی در کدام سطح قرار دارد.

سرمربی استقلال تاجیکستان درباره اینکه نگران این نیست که تیمش در سه هفته گذشته مسابقه رسمی انجام نداده و این ممکن است برای تیمش دردسرساز شود، اظهار داشت: این موضوع کار ما سخت می‌کند، اما تمرین کردیم و خود را برای بازی آماده کرده‌ایم.می‌دانیم از آخرین بازی ما زمان زیادی گذشته است و ۲ تیم تغییر کرده‌اند و درباره این تغییرات نمی‌شود صحبت کرد.

چرفچنکو درباره بازیکن ایرانی استقلال تاجیکستان هم تصریح کرد: او در تمرینات عملکرد خوبی داشته و فکر می‌کنم می‌تواند به ما کمک کند.

اختم نظروف، بازیکن استقلال تاجیکستان هم در این نشست خبری در صحبت‌هایی کوتاه گفت: بازی پرسپولیس را دیده‌ایم و حریف سختی داریم اما فکر می‌کنم دیدار خوبی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha