فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری معرفی شد

شهرکرد- ایرنا- روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه از معرفی فرمانده جدید تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان، در این آیین از خدمات سردار حمید محمدی در مسئولیت فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) استان تقدیر و سردار" حجت‌الله صالح‌نژاد" به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی شد.

فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری معرفی شد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین معارفه فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان به کارنامه درخشان این یگان در دوران دفاع مقدس و ماموریت‌های تامین امنیت پایدار در مرزهای شمال‌غرب، جنوب غرب و جنوب شرق اشاره کرد.

سردار محمد پاکپور افزود: دوران تنظیم نظم جهانی توسط یک یا ۲ قدرت، یا با اراده آمریکایی‌ها به پایان آمده و بازیگران دیگری در منطقه و جهان نقش ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در غزه ادامه داد: ابهت و هیمنه رژیم صهیونیستی با عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی به طور کامل فرو ریخت.

پاکپور در ادامه با یادآوری رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان استان گفت: تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) منشأ خیلی از پیروزی‌ها و ایثارگری‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

رزمندگان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ مستقل ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) رشادت‌ها و ایثارگری ماندگاری را در هشت سال دفاع مقدس از خود به نمایش گذاشتند.

این استان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha