نام نویسی ۶۲ داوطلب انتخابات مجلس کهگیلویه وبویراحمد؛زن وشوهر نامزد شدند

یاسوج- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، آخرین آمار ثبت نام نهایی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را اعلام کرد و گفت: ثبت نام نهایی ۶۲ داوطلب نمایندگی مجلس در استان انجام گرفته است و همچنین در بین ثبت نام کنندگان یک زن و شوهر حضور دارند.

سید جواد هاشمی مهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا ساعت ۱۸ دیروز یکم مهر، ۶۲ نفر با مراجعه به سامانه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، اقدام به ثبت نهایی داوطلبی خود کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۲۷ نفر از حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، ۱۹ نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و ۱۶ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت تاکنون ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تاکنون یکی از نمایندگان فعلی استان و سه نفر از نمایندگان ادوار گذشته استان ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند.

هاشمی مهر تاکید کرد: ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی با دستور رئیس ستاد انتخابات کشور از ساعت هشت صبح پنجشنبه بیست و هفتم مهرماه آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه سوم آبان ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم که از ۱۶مرداد ماه گذشته تا ۲۲ مردادماه ادامه داشت ، ۴۰۱ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایرنا، براساس قانون داوطلبان انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح ۲۷ مهرماه تا ۱۸ تا سوم آبان بمدت یک هفته فرصت دارند از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar. moi.ir بصورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

تنها آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام‌نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند مجاز به ثبت نام نهایی هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.کهگیلویه و بویراحمد دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha