۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85268916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزش دانش‌آموزی کردستان اضافه شد

سنندج- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: با بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در مدارس کردستان، ۶ هزار مترمربع به سرانه فضاهای ورزش دانش‌آموزی در استان اضافه شد.

افشین خوشگوار روز سه شنبه در این رابطه گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای استمرار طرح شهید سلیمانی، ۱۰ چمن مصنوعی، یک کلاس درس تربیت بدنی و یک کف پوش فضای باز با بیش از ۶ هزار مترمربع در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفت.

وی افزود: بانه، بیجار، دیواندره، سروآباد، سریش آباد، قروه، و نواحی یک و۲ سنندج؛ شهرستان‌ها، نواحی و مناطقی هستند که این ۱۲ پروژه به صورت همزمان در آن به بهره برداری رسید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: طرح شهید سلیمانی سبب ارتقاء چشمگیر سرانه فضای ورزشی در مدارس استان شده است، ضمن اینکه بهره برداری از این پروژه‌های آموزشی، پویایی و نشاط را در مدارس استان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین ساحت‌های شش گانه برای تربیت متوازن نسل آینده تدوین شده است که ساحت زیستی بدنی با هدف ایجاد و ارتقا سلامت جسمانی و روحی روانی دانش آموزان برنامه‌های مختلفی را در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت پیگیری می کند.

خوشگوار اظهار کرد: برای تحقق این هدف کلان سیاست‌های اصلی همچون برنامه محوری، مدرسه محوری، خانواده محوری، کیفیت بخشی به فعالیت‌های علمی و تخصصی کردن فعالیت ها و فراگیر کردن فعالیت ها در برنامه های این حوزه مدنظر قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha