پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال دست‌یافتنی است

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال لیگ برتری پاس گرگان گفت: دیدار با مدافع عنوان قهرمانی در خانه حریف، مسابقه‌ای سخت است اما با توجه به انگیزه بازیکنان، برای کسب پیروزی در این دیدار امیدواریم.

عیسی سنگدوبینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در فصل گذشته لیگ برتر چهار بار در مرحله مقدماتی و نیمه نهایی با شهداب یزد روبه‌رو شدیم که به جز یک بازی در مرحله مقدماتی، بقیه دیدارها را واگذار کردیم.

وی بیان کرد: تیم شهداب لیگ امسال را با کمترین تغییر در مقایسه با فصل گذشته آغاز کرده و با آگاهی از این وضعیت، به طور کامل بازیکنان و نحوه چینش و فعالیت آنان در زمین را آنالیز کرده و به کسب پیروزی مقابل تیم میزبان بر اساس شناخت از نقاط ضعف و قوت تیم امیدواریم.

سنگدوبینی افزود: پاس گرگان بر اساس برخورداری از ساختار نظامی، بازیکنان سرباز تیم های لیگ برتری را به خدمت می‌گیرد و با این شرایط با جذب چند بازیکن خوب در کنار حفظ ترکیب اصلی تیم فصل گذشته به دنبال کسب جایگاه مناسب در لیگ امسال هستیم.

سرمربی تیم پاس گرگان ادامه داد: بازی آسانی مقابل شهداب یزد نداریم اما تیمی هماهنگ و منسجم هستیم و خود را مقابل حریفان حتی قهرمان فصل پیش، بازنده و شکست خورده نمی‌دانیم.

وی گفت: اولویت مهم پاس در لیگ برتر امسال، تکرار عنوان سوم فصل قبل است که به جز آن، نیم نگاهی هم به رده های اول و دوم جدول رده‌بندی داریم.

وی در خصوص پیروزی سه بر ۲ شاگردانش مقابل نیان الکترونیک مشهد در هفته نخست لیگ برتر افزود: در سرویس و حمله بسیار عالی ظاهر شدیم که امیدواریم این روند را در بقیه مسابقات هم تکرار کنیم.

تیم والیبال پاس گرگان در هفته نخست لیگ برتر والیبال روز یکشنبه هفته گذشته در گرگان با نتیجه سه بر ۲ تیم نیان الکترنیک مشهد را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha