۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85268984
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایلام نیازمند افزایش ایستگاه های آتش نشانی است

۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبر: 85268984
ایلام نیازمند افزایش ایستگاه های آتش نشانی است

ایلام - ایرنا - مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: شهر ایلام با توجه به افزایش جمعیت و گستردگی مناطق مسکونی و تجاری نیازمند احداث حداقل ۲ ایستگاه آتش نشانی جدید است.

"نصرت اله لطفی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهر ایلام دارای سه ایستگاه آتش نشانی است، اظهار کرد: این سه ایستگاه توان پوشش دهی حوادث شهر و حومه ایلام را ندارد و حداقل باید ۲ ایستگاه دیگر احداث شود.

وی افزود: در حال حاضر سه ایستگاه موجود علاوه بر پوشش شهر ایلام، حوادث روستاها و شهرک های اطراف ایلام را پوشش می دهد در حالیکه این شهرک ها و روستاها شامل محدوده شهر ایلام نیستند.

لطفی یادآور شد: آتش نشانی ایلام باتوجه به اینکه این شهرک ها و روستاهای اطراف در محدوده شهر ایلام نیستند اما به علت فقدان ایستگاه های آتش نشانی، حوادث و روی داده در این مناطق توسط آتش نشانی ایلام پوشش دهی می شود.

وی با تاکید بر اینکه کمبود ایستگاه های آتش نشانی یکی از مهمترین مشکلات شهر ایلام است، ادامه داد: استاندار ایلام برای ایجاد حداقل ۲ ایستگاه آتش نشانی جدید در شهر ایلام قول مساعد داده است.

لطفی اضافه کرد: بر اساس استانداردها به ازای هر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت باید یک نیروی آتش نشان وجود داشته باشد در حالی که اکنون سازمان آتش نشانی ایلام ۷۰ نفر نیرو دارد که این تعداد نیرو باید حداقل به ۱۰۰ نفر افزایش یابد.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام در خصوص جانمایی ایستگاه های جدید آتش نشانی، خاطرنشان کرد: احداث ایستگاه های آتش نشانی در هسته مرکزی شهر ایلام باتوجه به تراکم زیاد جمعتی، اماکن تجاری و مطب پرشکان و میدان قرآن در خروجی شهر برای پوشش دهی شهرک ها و روستاهای حومه ایلام ضروری است.

به گزارش ایرنا، شهر و حومه ایلام دارای حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha