اجرای ۱۳۸ میلیارد ریال طرح محرومیت زدایی بنیاد علوی در الیگودرز

خرم آباد - ایرنا - بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امسال ۱۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طرح محرومیت زدایی در حوزه راه و توسعه روستایی الیگودرز انجام داده است و یا در دست اجرا دارد.

مسوول بنیاد علوی الیگودرز روز سه شنبه در این خصوص به ایرنا گفت: با مساعدت و همکاری این نهاد، ۳۶ میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت جاده های ارتباطی و اصلی ۶ روستای محروم شهرستان هزینه شد.

میثم سرلک اظهار داشت: همچنین در این راستا آسفالت راه روستاهای محروم خرسیون، ده برزو، مسگری، فهره، فرسش و باغ به مدت ۲ ماه با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: بهسازی راه های روستایی یکی از اقدامات متعدد عمرانی و زیرساختی بنیاد علوی در مناطق محروم کشور است که با هدف عمران و توسعه روستاها، تقسیم عادلانه امکانات، کمک به بهبود و ارتقای سطح زندگی و معیشت مردم، ماندگاری روستاییان و رونق تولید در این مناطق انجام می شود.

مسوول بنیاد علوی در الیگودرز همچنین یادآور شد: وحید خاوه ای مدیرعامل بنیاد علوی نیز اوایل مهرماه امسال در سفر یک روزه به شهرستان الیگودرز، کلنگ احداث چندین پروژه بنیاد را در ۹ روستای این شهرستان به زمین زد که اعتبار این پروژه ها ۱۲۵ میلیارد ریال پیش بینی شده که بیش از نیمی از آنرا بنیاد متقبل شده است.

سرلک تصریح کرد: طرح هادی روستاهای کشت ورزه، چالفهره، فرسش و امامزاده محمد بن حسن(ع)، آسفالت روستاهای فهره و باغ، کانال کشاورزی در روستاهای پاچنار، مبارک آباد و حرآباد بالا و احداث ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام، از جمله پروژه هایی است که مقرر شد با مشارکت بنیاد علوی و سایر دستگاه های ذیربط در این منطقه اجرایی شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الیگودرز نیز به ایرنا گفت: بنیاد علوی امسال ۴۰ میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت مسیر هفت کیلومتری بزنوید به بقعه امامزاده حسن (ع) را پرداخت کرده است.

حکیم بشارتی افزود: این جاده از محورهای پرتردد زائران استان و سایر استان های همجوار است که بنیاد علوی این مبلغ را به صورت نقدی برای کمک به آسفالت آن تقبل و پرداخت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha