۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85269276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور یک تیم لیگ برتری فوتبال در استان، مطالبه جوانان زنجانی است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: حضور یک تیم لیگ برتری فوتبال در استان از مطالبات مهم جوانان زنجانی است هرچند پیگیری لازم در این زمینه انجام شده اما تحقق آن در گرو حمایت شرکت‌های بزرگ صنعتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز سه‌شنبه در مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه این استان ظرفیت های بسیار خوبی در فوتبال دارد، افزود: تفاوت ورزش فوتبال با رشته های دیگر به مقوله اقتصادی و اجتماعی آن باز می گردد.

وی با بیان اینکه به فوتبال در جهان بها داده می شود و اکنون این رشته به یک صنعت تبدیل شده‌ است، اضافه کرد: برای ایجاد شور و نشاط در جامعه نیازمند این هستیم که در استان یک تیم فوتبالی داشته باشیم.

بازرگان افزود: حمایت یک بخش صنعتی از فوتبال به توسعه و پویایی این رشته در استان منتهی می شود.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان نیز در این مجمع با بیان اینکه در مدت ۲ سال از تصدی مدیریت فوتبال استان، رایزنی با مسوولان استانی برای حل مشکلات فوتبالی انجام گرفته است، افزود: بعد از ۲۷ سال مسابقات فوتبال در این استان به صورت منسجم و سامانه ای برگزار می شود.

نادر بلباسی با بیان اینکه جذب حامیان مالی در حد توان هیات به ویژه برای لباس داوران انجام گرفته است، اضافه کرد: در تاریخ فوتبال استان برای اولین بار، بانوان در این رشته ورزشی حضور فعالی دارند.

این مسوول ادامه داد: زنجان جزو پنج استان اول کشور است که کلاس های آموزشی فوتبال را به صورت کامل برگزار می کند.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت فوتبال استان مدارس فوتبال است، اظهار داشت: مسابقات این بخش به صورت برنامه ریزی شده به صورت لیگ و طی هشت هفته برگزار شد.

بلباسی با بیان اینکه زنجان در فوتبال استعدادهای برتری دارد که نمود عینی آن حضور سه داور در مسابقات کشوری است، خاطرنشان کرد: رشد فوتبال بدون حضور یک تیم در لیگ های کشوری معنایی ندارد.

وی به بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان اشاره و خاطر نشان کرد: امیدواریم این بازدید به اتفاقات خوب فوتبالی در زنجان منجر شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha