سهمیه المپیک پاکدامن قطعی شد + فیلم

۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85269368
سهمیه المپیک پاکدامن قطعی شد + فیلم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش سابر ایران سهمیه کسب المپیک خود را قطعی کرد. تیم سابر نیز به دنبال آن است تا با حضوری پرقدرت در الجزایر، سهمیه تیمی را هم قطعی کند.

علی‌ پاکدامن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از شرایط خود برای کسب سهمیه المپیک سخن گفت و افزود: بر اساس شرایط و رنکینگ موجود، سهمیه انفرادی من قطعی است اما به دنبال آن هستیم تا فضا و شرایط برای حضور تیمی ایران در این دوره از بازی‌های المپیک نیز مهیا شود.

وی ادامه داد: ذهنیت ما حضور تیمی است، اما امروز و در بخش انفرادی این سهمیه برای من قطعی است. اگر دو تیم کره یا هر تیم دیگری مانند ژاپن سهمیه المپیک را به دست بیاورند، نفراتشان از رنکینگ خارج خواهند شد. در این شرایط نفرات پائین‌تر از من در رنکینگ باید در هر ۴ رویداد باقی مانده فینالیست شوند و من هم در همه این رویدادها نتیجه نگیرم. اگر این شرایط هم محقق شود باز از جایگاه اول به دوم خواهم آمد و مشکلی برای سهمیه‌ام ایجاد نمی‌شود.

او در مورد سهمیه تیمی سابر ایران در المپیک پاریس تاکید کرد: همه تلاش ما این است که در دو هفته آینده و در مسابقات الجزایر بتوانیم فینالیست شده و سهمیه خودمان را قطعی کنیم. کار خیلی سخت است اما این ظرفیت را داریم که به فینال رفته تا سهمیه‌مان قطعی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha