۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85269374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده ارتش پاکستان: تلفیق جنگ غزه با تروریسم اقدامی احمقانه است

اسلام‌آباد - ایرنا - فرمانده ارتش پاکستان تهاجم اسرائیل علیه فلسطینیان را جنایت آشکار علیه بشریت دانست و با اشاره تلویحی به حمایت‌های کورکورانه غرب از حملات صهیونیست‌ها، هشدار داد که تلفیق جنگ غزه با تروریسم اقدامی احمقانه است لذا جهان مانع از تشویق اسرائیل به ارتکاب بیشتر این جنایات شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال «سید عاصم منیر» امروز در دیدار با سفیر فلسطین در پاکستان، با ابراز نگرانی عمیق نسبت به شهادت بی شمار غیرنظامیان درنتیجه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: تهاجم نیروهای اشغالگر اسرائیل علیه فلسطینیان و کوچاندن اجباری آنان جنایت آشکار علیه بشریت است.

وی با اشاره تلویحی به حمایت‌های کورکورانه قدرت‌های بزرگ از جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین گفت: تلفیق جنگ غزه با تروریسم اقدامی احمقانه خواهد بود. نگاه محدود و خودخواهانه به این موضوع، دهه‌ها ظلم وحشیانه علیه فلسطینیان را پنهان می‌کند که در آخر منجر به وضعیت فعلی شده است.

فرمانده ارتش پاکستان خطاب به حامیان جنایات اسرائیل و جامعه جهانی گفت: در این مقطع حساس، ضروری است که جامعه بین‌الملل برای پایان دادن سریع به فاجعه انسانی در حال آشکار به دلیل استفاده نامتناسب و غیرقانونی اسرائیل بسیج شود و از تشویق اشغالگران به ادامه ارتکاب جنایات در نقض آشکار قوانین و همه هنجارهای مدنی و انسانی خودداری شود.

وی افزود: پاکستان معتقد است که موج تازه خشونت ها در غزه نتیجه سرکوب بی وقفه، نقض مداوم حقوق بشر علیه ملت فلسطین و توهین به مسجد الاقصی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل است.

.ژنرال عاصم منیر تاکید کرد: حملات بی وقفه به غیرنظامیان، مدارس، دانشگاه‌ها، امدادگران، بیمارستان ها و کوچ اجباری فلسطینیان از غزه جنایت آشکار علیه بشریت است. ما بار دیگر خواستار توقف فوری خصومت‌ها، گشایش کریدور بشردوستانه به غزه، حفاظت از غیرنظامیان و پایبندی به قوانین بین المللی بشردوستانه هستیم.

فرمانده ارتش پاکستان افزود: ما همچنین بر حمایت اصولی پاکستان از کشور مستقل، پایدار و پیوسته فلسطین بر اساس مرزهای قبل از ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف تاکید می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم اسرائیل برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاهها نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از اسراییل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای رژیم صهیونیستی در ادامه کشتار بی رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha