۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85269397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس با به کارگیری روش‌های متنوع مالی تکمیل می‌شود

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با تاکید بر به‌کارگیری روش‌های متنوع مالی برای تامین اعتبار پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد: با تخصیص بودجه عمرانی استان در ماه آینده، اجرای آن با شتاب بیشتری دنبال شود.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز سه شنبه در نشست قرارگاه سازندگی باغ‌موزه دفاع مقدس خوزستان در پارک شهروند اهواز با اشاره به پیشرفت ۴۶ درصدی فاز اول باغ موزه دفاع مقدس در استان اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه حدود هشت سال پیش آغاز و با تاخیر زیادی پس از توقف مجددا دنبال شد.

وی افزود: برای تامین بخشی از بودجه ساخت این پروژه می‌توان از ظرفیت مولدسازی استفاده کرد.

حسینی محراب ادامه داد: باغ‌موزه دفاع مقدس انتقال دهنده ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی به نسل‌ جوان و بهترین فضا برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار خوزستان ساخت این پروژه را یک اقدام نو و ارزشمند در سطح کشور دانست و گفت: این باغ موزه، مکان بسیار مناسبی برای خانواده‌ها، مسافران، کاروان‌های راهیان نور، دانش آموزان، دانشجویان و تمام اقشار جامعه خواهد بود.

وی تصریح کرد: باغ‌موزه دفاع مقدس در واقع امتداد خط امام (ره)، شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان است بنابراین معاونت عمرانی استانداری باید حمایت و مشارکت جدی در اجرای این پروژه داشته باشد.

بر اساس این گزارش پیش از برگزاری این نشست از روند اجرایی ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید میدانی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha