۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85269403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه ملزومات جهیزیه در زنجان افتتاح شد

۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۲
کد خبر: 85269403
نمایشگاه ملزومات جهیزیه در زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - یازدهمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه عصر سه شنبه با حضور مسوولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه ۴۵ واحد تولیدی و بازرگانی از استانهای اردبیل، تهران، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، همدان، اصفهان و قزوین شرکت کرده اند.

رضا قندیلی افزود: در این نمایشگاه، محصولاتی شامل فرش ماشینی و دستباف، تابلو فرش، لوستر، چراغ های تزیینی، لوازم خانگی، کالای خواب، سرویس خواب، ناهار خوری و میز ال سی دی عرضه شده است.

این مسوول ادامه داد: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و ایجاد نمایندگی در استان توسط واحدهای تولیدی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، آشنایی با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف کنندگان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

قندیلی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در فضای سه هزار متر مربع از امروز تا ۶ آبان سال جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای عمومی بازدیدکنندگان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha